Goedemorgen ervaring

Gewoon goed

Gewoon zo als het hoort, bestelling gedaan, betaald en op tijd geleverd. Ik ben hier tevreden over..ó

Snelle en correcte afhandeling en levering.

Ik heb al vaker onderdelen bij dit bedrijf besteld. Zij hebben onderdelen op voorraad die elders niet of moeizaam te verkrijgen zijn. Adequate afhandeling en snelle levering. Ook via Post.nl. Volgende dag in huis.!

Zeer service gericht!

Ik moest nieuwe afdicht strips hebben voor de douchedeuren. Daar ik niet beschikte over het juiste artikelnummer, mailtje gestuurd en navraag gedaan. Binnen een dag had ik het antwoord en heb de strips besteld, die binnen 2 dagen keurig werden afgeleverd,

Duidelijke omschrijving produkt

Goede ervaring

Aan de telefoon netjes geholpen vlotte levering en past perfect

Perfecte service

Makkelijke webshop en snelle levering

Als telefonisch beloofd ook verzonden, perfect.

Goed.

Wilde de bestelling eerst zelf afhalen, maar door omstandigheden lukte het niet. Hebben ze perfect opgelost. De volgende dag was de bestelling al geleverd.

zeer tevreden

Na telefonisch contact en het toezenden van foto's van het object kreeg ik bericht van de mogelijke opvang zeef. Deze voldaan door betaling en werd zeer snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Uitstekende site en advies over Hotbath Spom745

De thermostaat van mijn Hotbath douche deed zijn werk niet meer. Ik heb het thermostaatdeel uit de douche gehaald en gezocht naar een vergelijkbaar item op internet. Ik kwam rap uit bij Welbie Sanitair, simpelweg omdat zij de foto van de oude thermostaat op de website hadden staan en aangaven waarmee ik dit moest vervangen. Na een belletje naar de winkel waar een dame mij vertelde dat de cartridge goed in de adapter moest worden geduwd omdat veel mensen denken dat het niet past, heb ik het artikel besteld. Het was nog wel een dingetje om de nieuwe thermostaat te plaatsen. Het youtubefilmpje waarnaar verwezen wordt op de site is van Hotbath zelf en inderdaad voor de Spom745. Maar wat er niet in getoond wordt, is dat je - om de adapter te kunnen plaatsen - de adapter eerst zonder de thermostaat in de kraan moet aanbrengen en met de messing moer moet aandraaien. De adapter krijg je anders niet diep genoeg in de kraan. Die moer draai je er daarna weer vanaf om het thermostaatdeel te kunnen plaatsen. Als je dat niet in deze volgorde doet en probeert de adapter met het thermostaatelement in de kraan te duwen, kan je de messing moer onmogelijk aandraaien. Foutje van Hotbath om dat niet te vermelden en misschien wijs voor Welbie om dat op hun site aan te geven. Hotbath heeft filmpjes van een andere kraan op hun website staan waarin dat wel wordt aangegeven. Dat zag ik pas achteraf waardoor het mij anderhalf uur kostte om erachter te komen wat ik fout deed (en het was avond waardoor ik Welbie niet kon bellen). Uiteindelijk kwam ik zelf op het idee om het maar zo te doen. In ieder geval werkt de kraan nu weer perfect, na maanden van gedoe waarin ik het niet voor elkaar kreeg om de juiste temperatuur te vinden. Welbie Sanitair is een prima winkel verder. Het spul was de volgende dag geleverd, keurig verpakt en per mail werd ik uitstekend op de hoogte gehouden. Als ik weer een probleem heb met een kraan, kom ik hier zeker terug.

Makkelijke overzichtelijke site en goede snelle levering

Snelle levering en makkelijk bestelproces

Snelle levering en goed passend onderdeel. Werkt perfect.

Snel, goed, en juiste onderdelen

Na wat heen en weer bellen met derden. Hier terrecht gekomen en de juiste onderdelen. Voor de kraan kunnen bestellen. Snel in huis, en alles werkt weer zoals het hoort.

Goede website met uitstekende service

De website is eenvoudig in gebruik en het volgen van een bestelling is uitstekend. Afgeleverde producten zijn goed verpakt. Service van de klantenservice is ook uitstekend.

supersnelle en goede levering

Mooi product

Vorige week een nieuwe strip gekocht zeer tevreden een goede pasvorm .Compleet met eindstukjes .De douchedeur ziet er weer als nieuw uit

Snel en correct

Bestelling was vlot en voor een goede prijs

Alles uitstekend

Vanaf het eerste contact was alles uitstekend. Alleen maar lof zoals ik behandeld ben. Een bedrijf waar je zeker naar terug gaat. Nogmaals bedankt.

Netjes geleverd en op tijd

Snelle levering en duidelijk wanneer verstuurd

Het is allemaal oké. Bedankt. Graag weer

Snel geleverd, goederen passen. Ik ben tevreden. Bedankt. Graag weer

Prima product en service.

Kreeg gratis ring bij thermostaatelement dat prima paste.

In een woord geweldig

S middags besteld en de volgende dag al binnen echt top service. Dikke pluim

Heeeeeeel snelle levering

Industrieweg 11